Gran angular

Comerç Turró, entre el top 15 de ferreteries de venda en línia a l’Estat

La ferreteria Comerç Turró ( comercturro.com ), amb seu a Salt, s’ha situat entre els quinze millors establiments a l’Estat de venda en línia en aquest àmbit, tant pel que fa a posicionament web com a vendes. Així ho determina l’anàlisi en profunditat Los mejores e-commerce de ferretería y bricolaje en España (Análisis en profundidad: posicionamiento y ventas 2020), dut a terme pel web Hacemos Cosas, (hacemoscosas.es) , companyia dedicada a l’acompanyament d’empreses dels sectors tradicionals i industrials a transformar digitalment el seu negoci.

L’anàlisi extreu dues conclusions: d’una banda, un millor posicionament web està estretament relacionat amb un major volum de vendes; i, de altra, es preveu que el comerç electrònic de bricolatge creixi més del 50% aquest any respecte al 2019.

Amazon també és el líder indiscutible en aquesta categoria. La previsió de vendes per enguany se situa a la vora dels 300 milions d’euros, segons estimacions del web que presenta l’estudi. Per la seva banda, Leroy Merlin es consolida com el primer comerç de venda en línia especialista, amb una facturació que espera que se situï entre els 120 i els 150 milions d’euros, seguit per ManoMano, que gairebé dobla la xifra de l’any anterior –50 milions– i se situa en una previsió que s’acosta als 80 milions d’euros per a enguany.

En aquesta primera anàlisi del sector en línia, Hacemos Cosas distingeix tres tipus de comerç electrònic: els grans centres de bricolatge, com Leroy Merlin, Bricomart, Bauhaus y Bricodepot; un altre grup en què se situen les cadenes de ferreteries, que agrupen el major nombre d’aquests establiments a l’Estat, com ara Cadena88, Optimus i Ferrokey; i els anomenats pure players online, és a dir establiments que operen pel seu compte a la xarxa i que tenen especialistes al darrere, com ara Amazon, MonoMano, Tuandco, Ferretería.es, Mas Ferretería, Ferreterías Industriales, Modrego Hogar, i Bricolemar. En aquest tercer grup, Comerç Turró està més que ben posicionat.

Creixement.

Els efectes de la covid-19 han fet que la venda en línia dels productes de ferreteria i bricolatge hagi tingut un increment important, que preveuen que es mantingui al llarg del temps, i que faran que les xifres arribin a creixements de gairebé tres dígits al tancament de l’any.

D’altra banda, Hacemos Cosas assenyala que aquests increments i previsions no han estat fruit de les circumstàncies, de manera que els pròxims anys seran intensos en aquest sector quant a les inversions relacionades amb el desenvolupament del comerç electrònic.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.