Figueres engega un pla estratègic de turisme amb quinze mesures
Intensificar el turisme ja existent, atraient turistes com els del sud de l’Estat francès o persones amb segona residència a la Costa Brava nord, és el principal objectiu de l’estratègia turística post-Covid-19 a la ciutat de Figueres. El govern municipal de la capital de l’Empordà va presentar ahir un pla estratègic de turisme que inclou quinze mesures d’aplicació immediata. Pel govern es tracta d’una “estratègia postpandèmia” però que correspon plenament a les línies en què ja estava treballant l’àrea de Turisme abans de l’inici d’aquesta crisi. Entre les mesures que van presentar conjuntament l’alcaldessa, Agnès Lladó, i el regidor de Turisme, Alfons Martínez, hi ha des de la modificació de la senyalització existent o la creació del concepte de convention bureau el 2021 per potenciar la ciutat com a destinació de congressos, fins al reforç de la marca Figueres a través del concepte “Figueres, ciutat de l’Empordà”. A més d’una programació d’espectacles, rutes, un vídeo promocional i un nou web turístic per a aquest estiu, entre altres coses, també es vol fer un acord amb Adif per fer promoció de la ciutat a l’alta velocitat.