Successos

Almenys 10 morts a l’Índia en sortir-se de la pista un avió quan aterrava

Almenys deu per­so­nes han mort, entre ells un dels pilots, quan un avió amb 191 pas­sat­gers a bord que volava de Dubai a Koz­hikode, en el sud de l’Índia, es va sor­tir aquest diven­dres de la pista en ater­rar en l’aero­port d’aquesta última ciu­tat i va que­dar par­tit en dues.

“Deu per­so­nes han mort i almenys 90 han estat tras­lla­da­des a hos­pi­tals de la zona”, va dir a Efe el direc­tor gene­ral de Poli­cia de Koz­hikode, A. V. George. Sujit Das, comis­sari adjunt de la ciu­tat, va pre­ci­sar que entre els morts es troba un dels pilots i que “més o menys, tots els pas­sat­gers han rebut algun tipus de ferida”.

No obs­tant això, el direc­tor gene­ral de poli­cia de Kerala, Lok­nath Behera, va ele­var el nom­bre de morts a 15, en decla­ra­ci­ons a la tele­visió de la ciu­tat índia NDTV.

Per la seva banda, el direc­tor gene­ral de la Força Naci­o­nal de Res­posta a Des­as­tres (NDRF), S.N. Prad­han, va asse­nya­lar en la xarxa social Twit­ter que es tracta del vol AI1344 d’Air l’Índia Express, un ser­vei de baix cost de l’esta­tal Air l’Índia, pro­ce­dent de Dubai. “Va rellis­car en la pista de l’aero­port de Koz­hikode. L’aero­nau pre­senta danys”, va dir Prad­han, qui va adjun­tar una imatge en la qual es pot veure a l’avió sinis­trat i com­ple­ta­ment par­tit en dos, il·lumi­nat per potents focus i men­tre s’acosta un camió de bom­bers.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.