Salut

Baixen a 1.202 els grups escolars confinats (-100) i a 30.049 les persones en quarantena (-2.635)

Hi ha sis centres tancats –un més- i es registren 4.132 positius els darrers deu dies

Els grups esco­lars con­fi­nats per Covid-19 són 1.202, 100 menys que en el dar­rer balanç, segons dades del Depar­ta­ment d’Edu­cació. Repre­sen­ten l’1,67% dels apro­xi­ma­da­ment 72.000 totals. Hi ha 30.049 per­so­nes con­fi­na­des, 2.635 menys que en el dar­rer balanç: 28.614 alum­nes (-2.581), 1.346 docents i per­so­nal d’admi­nis­tració i ser­veis (-33) i 89 per­so­nal extern (-21).

Els posi­tius acu­mu­lats són 69.448, 1.025 més. Es regis­tren 4.132 posi­tius als cen­tres edu­ca­tius en els dar­rers deu dies. Hi ha sis cen­tres tan­cats a la Vall d’Aran, al Segrià, a la Conca del Bar­berà, a l’Anoia i al Vallès Ori­en­tal, un més que en el dar­rer balanç. A més, hi ha 738 cen­tres amb algun grup con­fi­nat, el 14,46% dels 5.104 cen­tres.

Els sis cen­tres tan­cats com­ple­ta­ment són l’Escola Cas­teth Leon – ZER Val d’Aran a Es Bòrdes (Val d’Aran), l’Escola El Roser – ZER Alt Segrià a Torre-serona (Segrià), la Llar d’Infants de Puig­verd de Lleida (Segrià), la llar d’infants Els Mer­lets de Mont­blanc (Conca de Bar­berà), l’escola Font de l’Anoia - ZER Vent d’Avall de Sant Martí Ses­gue­io­les (Anoia) i l’escola Bres­sol La Cabana de Gra­no­llers (Vallès Ori­en­tal).



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.