Música

Manel actuarà a la Mirona de Salt davant 1.000 persones

El públic podrà estar a peu dret i sense mantenir distàncies, si bé haurà de dur mascareta i acreditar que té poc risc de contagi amb un test d’antígens

El concert forma part de les activitats de l’assaig clínic Obrir Girona

Manel actuarà el pro­per 21 de maig (21 hores) davant 1.000 per­so­nes a la sala La Mirona de Salt (Gironès). El públic podrà estar dret i sense man­te­nir distàncies, si bé haurà de por­tar mas­ca­reta i acre­di­tar el resul­tat nega­tiu d’un test d’antígens a través del cer­ti­fi­cat digi­tal vir­tual ICC AOK­pass.  

L’actu­ació està inclosa en les acti­vi­tats de l’assaig clínic Obrir Girona, que fa dues set­ma­nes ja va orga­nit­zar un con­cert amb més de 200 assis­tents sense man­te­nir les distàncies.

Com a la resta d’acti­vi­tats de l’assaig clínic, els qui hi vul­guin assis­tir hau­ran de cer­ti­fi­car que tenen poc risc de con­tagi de Covid-19. Per tal d’obte­nir el passi vir­tual ICC AOK­pass cal pre­sen­tar un resul­tat nega­tiu a un test d’antígens, que s’haurà de fet 36 hores abans del con­cert en alguna de la tren­tena de farmàcies acre­di­ta­des per fer-los, a un cost de 8,5 euros. En el cas d’haver estat vacu­nats, els assis­tents poden pre­sen­tar el cer­ti­fi­cat de vacu­nació per vali­dar el seu passi. Si s’ha superat el virus, caldrà pre­sen­tar els resul­tats d’una PCR posi­tiva de més de quinze dies. En aquests dos últims casos, la farmàcia cobrarà 2,5 euros per vali­dar els cer­ti­fi­cats.

Les entra­des es posa­ran a la venda el dime­cres 12 de maig a les dotze del mig­dia a través de la pàgina web de la sala de con­certs de Salt. Les entra­des esta­ran emma­gat­ze­ma­des a l’apli­cació Tiket­blok i tot el públic l’haurà d’ins­tal·lar al seu telèfon mòbil per acce­dir a l’esde­ve­ni­ment. Amb aquesta apli­cació s’iden­ti­fica als assis­tents a través del seu dis­po­si­tiu.

D’aquesta manera, quan algú com­pri més d’una entrada caldrà que aquest trans­fe­reixi cada entrada a un assis­tent i que a l’hora d’acce­dir a la Mirona tot­hom tin­gui la seva pròpia entrada. Això garan­teix que els orga­nit­za­dors poden posar-se en con­tacte amb cada per­sona durant i després del con­cert.

De les 1.000 entra­des dis­po­ni­bles els orga­nit­za­dors d’Obrir Girona en reser­va­ran 100 per al per­so­nal sani­tari. Aques­tes se sor­te­ja­ran entre aquells tre­ba­lla­dors que s’hi ins­cri­guin. La idea és agrair al col·lec­tiu la feina feta durant tota la pandèmia.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.