Empreses

La Sirena tanca l’any amb 271 establiments

La cadena d’aliments congelats ha obert dotze botigues durant el 2021, i compleix així les expectatives de creixement del Pla Estratègic

La cadena d’ali­ments con­ge­lats La Sirena pre­veu tan­car l’any 2021 amb l’ober­tura de 12 boti­gues, qua­tre de les quals ho hau­ran fet durant els mesos de novem­bre i desem­bre, tot arri­bant així a un total de 271 esta­bli­ments, repar­tits per tot l’Estat.

D’aquesta manera, con­ti­nua amb la tendència posi­tiva des de la imple­men­tació del seu Pla Estratègic. Les noves ober­tu­res s’han loca­lit­zat a les demar­ca­ci­ons de Bar­ce­lona i Tar­ra­gona, i a la Comu­ni­tat de Madrid.

Segons Jorge Ben­lloch, direc­tor gene­ral de La Sirena, “la nos­tra tra­jectòria demos­tra que som una marca prou sòlida, amb una gran pro­jecció.”

La marca des­taca l’aug­ment de la demanda en el mer­cat d’ali­ments con­ge­lats a l’Estat espa­nyol i pre­veu un aug­ment d’aquesta, sobre­tot al Nadal. D’altra banda, l’incre­ment del comerç electrònic també té el seu reflex en aques­tes xifres, donat que el nom­bre de coman­des on line s’ha doblat en els dos dar­rers anys.

Cada vegada són més les mar­ques i empre­ses amb les quals s’alia per a nodrir de nove­tats el lineal. Així, la cadena ha llançat al llarg d’aquest any dife­rents gam­mes de pro­duc­tes, tot des­ta­cant espe­ci­al­ment les seves nove­tats plant based en col·labo­ració amb Heura, Zyr­cu­lar Foods o Flax&Kale, totes mar­ques líders al mer­cat. En aquest sen­tit, cal ano­tar que ha rebut el Premi Inno­vació de l’Any pels seus plats pre­pa­rats Heura by La Sirena.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.