L’empresa familiar també fa riure
Un vaixell ple d’esforçats galiots remant com a exemple d’economia col·laborativa, un Pare Noel que s’ha enriquit després de vendre el seu ‘know-how’ a Amazon o la cançó ‘I will survive’ que sona al fil musical de la junta d’accionistes d’una empresa, són només tres exemples de les moltes vinyetes còmiques del ninotaire JL Martín (autor de Quico El progre) que il·lustren el llibre ‘Empresa familiar con humor’, l’última novetat editorial de l’empresari i consultor Jordi Tarragona.
L’autor, que també ho és de ‘Los Aristegui’ i ‘Ángeles y demonios de la familia empresaria’, desgrana de manera amena i assequible els principals temes que preocupen els responsables de les empreses familiars. En l’actual context d’incertesa i de canvis accelerats, que la covid-19 ha complicat encara més, l’humor és segurament la forma més eficaç de compartir coneixements i de transmetre missatges, ja que ajuda a captar l’atenció i a la vegada fa que la memòria ho retingui.