Eines

Preses per fer escalar un negoci

El blitzscaling són un seguit de tècniques i paràmetres que cal tenir en compte per saber quan i com fer escalar una empresa amb el menor risc possible. No és una pràctica que se circumscrigui a les empreses tecnològiques o a les grans empreses amb recursos. El cert és que, ara més que mai, és possible una escalada llampec de qualsevol negoci. Els autors d’aquest manual són Reid Hoffman, cofundador de Linkedin i Pay Pal, i l’emprenedor i mentor Chris Yeh.

Blizscaling també ajuda a replantejar-se la manera ordinària de gestionar una companyia, ja que l’escalabilitat exigeix criteris diferents als habituals, de manera que es pot descobrir que hi ha maneres de portar una empresa que responen més a la inèrcia que no a l’eficiència. El llibre té un vessant molt pràctic.

Blitzscaling
Reid Hoffman i Chris Yeh
Empresa Activa Rústica: 19€; ebook: 5,49€


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.