Política

Algèria amenaça de revisar el preu del gas a Espanya

L’empresa energètica del país africà mantindrà les tarifes a la resta de clients

Algèria ha amenaçat aquest diven­dres amb revi­sar el preu del gas a Espa­nya, segons les decla­ra­ci­ons que ha fet el con­se­ller dele­gat de l’empresa Sona­trach, Tou­fik Hakkar, a l’agència de notícies alge­ri­ana APS.

Hakkar ha jus­ti­fi­cat la mesura pel fet que els preus dels com­bus­ti­bles “s’han dis­pa­rat” des de la invasió russa a Ucraïna, però l’argu­ment con­trasta amb el fet que també ha anun­ciat que les tari­fes es man­tin­dran per a la resta de cli­ents.

El res­pon­sa­ble del sub­mi­nis­tra­dor més gran de gas d’Espa­nya no ha fet al·lusió a la nova postura de l’Estat mar­cada per Pedro Sánchez res­pecte del Sahara Occi­den­tal, però les decla­ra­ci­ons arri­ben després que Alger hagi cri­dat a con­sul­tes el seu ambai­xa­dor a Madrid com a mos­tra de males­tar.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.