Emprenedors

Trenta emprenedores per a l’Academy for Women

Una tren­tena d’empre­ne­do­res cata­la­nes han estat selec­ci­o­na­des per for­mar part de l’Aca­demy for Women Entre­pe­neurs (AWE). Es tracta d’un pro­grama d’empre­ne­do­ria finançat pel Depar­ta­ment d’Estat dels EUA, que a Cata­lu­nya compta amb la col·labo­ració de la patro­nal Foment del Tre­ball per pro­moure el desen­vo­lu­pa­ment de pro­jec­tes empre­ne­dors lide­rats per dones.

Les esco­lli­des rebran clas­ses magis­trals pre­sen­ci­als i un curs inten­siu de for­mació en línia de la Thun­der­bird School of Busi­ness dels EUA, ano­me­nat Dre­am­Buil­der, per donar suport al desen­vo­lu­pa­ment i crei­xe­ment d’un pro­jecte empre­sa­rial. Al final del pro­grama s’ator­ga­ran set pre­mis als pro­jec­tes més des­ta­cats. A més, les par­ti­ci­pants pas­sen a for­mar part de la xarxa glo­bal AWE, amb més de 16.000 dones de 80 països d’arreu del món.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.