Economia

economia

L’empresa CPM vol acomiadar 700 persones, el 60% de la plantilla

La direcció ha anunciat un expedient de regulació d’ocupació després de perdre tres clients importants

La multinacional CPM, especialitzada en serveis d’atenció al client, prepara entre 600 i 700 acomiadaments al centre de treball ubicat a Barcelona. Això suposa una reducció de fins al 60 per cent de la plantilla. Segons ha avançat El Periódico i ha confirmat l’ACN, la direcció ha anunciat un expedient de regulació d’ocupació (ERO) després de perdre tres clients, el més important dels quals és la marca britànica d’aspiradores Dyson. També han deixat de treballar amb l’empresa de moda Lee Wrangler i de rellotges Withings Scanwatch, tot i que aquests dos comptes requerien molts menys empleats. La primera reunió entre empresa i sindicats per negociar aquest expedients serà el dia 12 de març, quan arrencarà el període de consultes.

Aquest no és el primer cop que la plantilla ha d’afrontar una retallada per la retirada d’un client, ja que el 2020 la liquidació del contacte d’Airbnb va provocar gairebé 1.000 acomiadaments a Barcelona. L’empresa és propietat del grup nord-americà Omnicom.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.