Economia

Economia

Desigual va facturar 332 milions d’euros el 2024

La companyia de moda va guanyar 3,1 milions d’euros abans d’impostos

Les vendes en línia de la marca catalana ja representen el 35% del negoci

La firma de moda Desigual va facturar 332 milions d’euros el 2024, un 12,4% menys que a l’exercici del 2022, quan va ser de 379 milions d’euros. El 2023 l’empresa no va facilitar les xifres de vendes i, per tant, no es pot fer la comparativa amb l’any passat.

El companyia tampoc no ha facilitat aquest any el benefici net, però ha assegurat que el resultat ha estat positiu i que, abans d’impostos, els guanys eren de 3,1 milions d’euros.

Desigual subratlla que aquest 2025 serà “el tercer any consecutiu de creixement orgànic” i que afronta el present exercici “sobre una base sòlida de negoci”.

La marca de moda catalana dona per tancada la primera etapa del procés de transformació encetat el 2019 i es prepara per a “una nova fase de creixement”, amb “un nou posicionament i estratègia per connectar amb un consumidor més jove i orientat a la moda”.

Per consolidar aquesta nova etapa, Desigual ha anunciat una forta aposta per la comunicació i el màrqueting, àrees a les quals destinarà un 10% de la facturació el 2025, la major inversió en la història de la firma.

D’altra banda, la companyia explica que les vendes en línia ja representen el 35% de la facturació total de la companyia i sumen 116 milions al tancament del 2024. Desigual destaca que el canal digital ha estat “un pilar clau en l’estratègia” els últims cinc anys i ha experimentat un important impuls en aquest període, ja que el 2019 representava tan sols el 19 % de la facturació, ha subratllat la firma de moda. A més, el 2024 ha ampliat la seva presència en plataformes de comerç en línia internacionals com Macy’s i Nordstrom.

Pel que fa als canals tradicionals, la firma ha realitzat una profunda reestructuració de la seva xarxa comercial, amb una inversió acumulada de 98 milions d’euros en els darrers cinc anys. El 90% de les botigues ja han renovat la imatge i l’experiència de client.

La venda orgànica també ha evolucionat favorablement als mercats internacionals, en particular als Estats Units, amb un creixement del 7%, i el Japó, on ha estat del 9%. Les vendes als països de l’Europa Central, l’Orient Mitjà i l’Àfrica han crescut un 11%. La marca de moda catalana està present a 95 països.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.