Política

Pròxim orient

Almenys 43 morts a Gaza mentre ni Hamàs ni Israel confirmen l’alto el foc

Almenys 43 palestins han mort en els atacs israelians contra la Franja de Gaza d’avui dimecres, segons fonts hospitalàries citades per la cadena Al-Jazeera. La majoria de les víctimes eren de Khan Yunis, sotmesa en les últimes hores a una nova ordre d’evacuació forçosa per part de l’exèrcit d’Israel.

Segons l’agència oficial de notícies palestina Wafa, també hi ha hagut bombardejos contra les tendes de campanya dels desplaçats a la zona de Mawasi, a la costa sud de Gaza. Així mateix, consten atacs a la Ciutat de Gaza, al nord, i a Deir al-Balah, al centre de l’enclavament.

Segons fonts gazianes, els bombardejos d’Israel contra l’enclavament s’han tornat més intensos i aleatoris, malgrat les declaracions del president dels Estats Units, Donald Trump, assegurant que Israel està d’acord amb fer una alto el foc de 60 dies a l’enclavament. Ni el govern israelià ni tampoc Hamàs han validat encara l’anunci de la Casa Blanca.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.