Infraestructures

Talls a l'N-340 al Vendrell i l'Ametlla de Mar per manifestacions

Les Terres de l'Ebre surten a la carretera un dijous més per demanar la gratuïtat de l'AP-7 com a alternativa als punts negres de la via

La capital del Baix Penedès s'afegeix a les concentracions

La cir­cu­lació de vehi­cles per la car­re­tera N-340 s'ha hagut de tallar aquest dijous en els dos sen­tits de la marxa al seu pas per l'Amet­lla de Mar, el Ven­drell i Alca­nar a cau­ses de les mani­fes­ta­ci­ons con­vo­ca­des aquest dijous a la tarda en aques­tes pobla­ci­ons.

Com cada dijous, les Ter­res de l'Ebre s'han con­cen­trat per dema­nar la gratuïtat de l'AP-7 com a alter­na­tiva als punts negres de l'N-340 al ter­ri­tori.

Avui s'ha afe­git a les pro­tes­tes la capi­tal del Baix Penedès, on una quin­zena de veïns han par­ti­ci­pat en l'acció.

La cir­cu­lació s'ha res­ta­blert pas­sats dos quarts de cinc de la tarda. Els talls han pro­vo­cat reten­ci­ons d'un quilòmetre en aquests punts.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.