Empreses

Made of Genes tanca una ronda de 2,4 milions d’euros

L’empresa especialitzada en salut personalitzada vol desenvolupar una prova que combina diversos marcadors per actuar contra la COVID-19

Made of Genes, especialitzada en salut personalitzada, ha anunciat el tancament d’una ronda d’ampliació de capital de 2,4 milions d’euros, que es dedicaran al llançament de les seves línies de salut Vital i Health, a més a més del nou producte, Made of Genes #Reactive, un test que combina l’anàlisi integrativa de marcadors genètics, serològics i metabòlics, orientat a oferir una resposta integral a l’amenaça del COVID-19.

Made of Genes ha tancat la ronda de finançament amb la participació d’inversors nacionals i internacionals, complementats per un tram de microfinançament gestionat a través de la plataforma de crowdfunding especialitzada en biotecnologia Capital Cell. La ronda ha estat liderada pel fons barceloní FCV Equity, i hi han participat el fons Scale Lab Andorra (vinculat a Crèdit Andorrà), el fons britànic Break Off Capital i inversors històrics com CG Health Ventures (vinculat a Carlos Gallardo) i el business angel Albert Armengol.

Aquesta ronda ha permès l’empresa adaptar-se a la crisi provocada pel COVID-19, tot contribuint a oferir una resposta innovadora al repte sanitari que està suposant el coronavirus. En aquest sentit, el nou estudi Made of Genes #Reactive es compon d’una prova integral que combina l’anàlisi de marcadors genètics que s’acaben d’identificar amb una prova d’anticossos IgG i l’anàlisi bioquímica per a saber si un usuari ha passat la infecció, si s’ha generat immunitat, si hi ha risc de sofrir complicacions respiratòries importants en cas d’infectar-se i com pot reduir-se el risc de les comorbilitats en un marc sanitari excepcional.

“Amb el tancament de la ronda, se’ns plantejaven dos escenaris, o bé esperar de braços creuats que passés la tempesta o aportar el nostre granet de sorra i i tractar de millorar la salut de les persones en un moment en què això és més necessari que mai. Hem triat la segona opció”, afirma Óscar Flores, CEO de la companyia. Afegeix que “entenem que pugui ser titllat de producte oportunista, i per això l’estem oferint pràcticament a preu de cost, amb l’objectiu de fer-lo el més accessible possible i que el màxim de persones puguin viure en primera persona què significa salut personalitzada i que diferencien aquests estudis de les proves genètiques tradicionals.”



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.