La Sirena tanca l’exercici amb un creixement del 8,1%
La cadena catalana d’aliments congelats ha experimentat un gran creixement en el negoci online i ha obert en un any dotze noves botigues físiques
La Sirena, cadena especialitzada en aliments congelats, ha tancat l’exercici econòmic, que el clou el 30 d’abril del 2020, amb un creixement del 8,1% en vendes, amb una facturació anual de 163,3 milions d’euros.
La companyia catalana ha experimentat una millora apreciable del seu Ebitda, fins assolir els 9,1 milions d’euros, quatre milions per damunt de l’exercici anterior. Segons fonts de l’empresa, les causes del creixement cal buscar-les en el desenvolupament del pla estratègic que es va posar en funcionament el 2018, que s’ha basat en la multicanalitat, per créixer en la venda en línia amb les aliances amb Amazon Prime i Glovo, entre altres. En el canal online, les comandes s’ha multiplicat per quatre i el nombre de clients per cinc.
A més, la companyia ha optimitzat la seva superfície comercial, tot obrint dotze noves botigues en un any, ha innovat en producte i ha desenvolupat el seu club de fidelització.
La Sirena, que compta amb una xarxa de 258 establiments, ha generat més de 300 contractacions durant els darrers dotze mesos, tot arribant a una plantilla total de 1.200 treballadors.
Segons diu Jorge Benlloch, director general de La Sirena, “a més a més dels bons resultats de l’activitat de La Sirena, les perspectives de creixement de la marca apunten a l’alça i estimem que continuaran millorant, tant en el total de la facturació com en l’increment de la quota de mercat.” L’empresa ha crescut en mercats en què no estava tan implantada, com l’àrea de Madrid. A més, l’empresa ha continuat amb la seva aposta per la innovació, tot llançant més de cent nous productes.