Empreses

La francesa Cubyn obre seu a Barcelona i contractarà 20 persones

L’start up logística està especialitzada en el servei integral de venda a través de comerç electrònic que s’ha disparat amb el confinament

La startup logística Cubyn, especialitzada en processos de fulfillment (servei integral de venda a través del comerç electrònic), obrirà seu a Barcelona des d’on vol expandir-se al mercat espanyol i portuguès. La firma de nova creació preveu començar a operar a partir del mes d’abril i planeja contractar 20 persones només a Barcelona, a més d’altres 200 per al magatzem de 10.000 m² que instal·larà a Madrid. Des d’aquí es gestionaran els enviaments de l’Estat i de Portugal. “Espanya i Portugal junts serien un dels cinc principals mercats de e-commerce d’Europa, si bé encara els falta recorregut en termes de maduresa logística. Això ens deixa moltes oportunitats per a desenvolupar el nostre negoci en aquesta regió. A més, avui ja són països clau en els nostres fluxos d’enviaments transfronterers”, explica Adrien Fernandez Baca, cofundador i CEO de Cubyn.

Segons les previsions de la companyia, enguany arribaran a un volum total brut de gestió de mercaderies de 70 milions d’euros només a la Península Ibèrica.

Aquesta expansió es finançarà amb la recentment tancada ronda de finançament Sèrie C de 35 milions d’euros liderada per Eurazeo i Bpifrance Large Venture, amb noves participacions de First Bridge venture i Fuse Venture Partners, i finançament continuat de DN Capital, 360 Capital, el fons Bpifrance Smart Cities i BNPP Développement.

La companyia, que ha aixecat ja un total de 55 milions d’euros de finançament, utilitzarà aquest nou capital per a duplicar el seu equip, que passarà dels 85 empleats actuals a més de 170 a la fi de 2021, i per a obrir el seu mercat a altres països com Espanya, Portugal, Itàlia, el Regne Unit i Alemanya.

Amb la pandèmia i el confinament l’e-commerce ha explotat a tot el món, entre març i juny de 2020 va créixer tant com en els últims deu anys, amb aquest impuls global la firma Cubyn s’ha convertit en un referent clau en el mercat de la logística de l’e-commerce a Europa. La seva proposta tecnològica basada en el sistema de fullfillment permet a les empreses d’aquest sector optimitzar els seus processos logístics mitjançant una solució integrada per un cost que pot ser un 30% més baix que l’habitual.

L’evolució tecnològica ha permès aquest tipus de serveis logístics que millora l’experiència de compra del client i genera informació i bases de dades sobre els clients, la compra, els estocs, el transport o el magatzem per a l’empresa subministradora.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.