Successos

Successos

Reclamen un increment de pena en el cas del crim de les bessones de Sabadell

A la vista d’apel·lació, l’advocat de la família de la víctima sol·licita 25 anys per la parella sentimental de l’home mort

L’advo­cat de la víctima del crim de les bes­so­nes de Saba­dell ha dema­nat que s’incre­menti la pena de presó a la pare­lla sen­ti­men­tal de l’home a 25 anys de presó en la vista d’apel·lació cele­brada aquest dimarts a l’Audiència de Bar­ce­lona. La família de la víctima va pre­sen­tar recurs a la sentència. A Es con­dem­nava a la pare­lla de Pedro Fernández, Dolo­res Vázquez, a 20 anys de presó. També es con­dem­nava la seva ger­mana bes­sona, Pilar Vázquez, a 16, men­tre que per a la pare­lla d’aquesta, Isaac Gil, era de 17, en tant que autor mate­rial confés dels fets, que van tenir lloc la mati­nada del 10 de juliol de 2021. Com recu­llen les agències, la defensa de la dona insis­teix, en canvi, que hi ha evidències de mal­trac­ta­ments pre­vis, tot i no apor­tar-ho com a prova.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.