ECONOMIA
Maas i Vallescar signen un acord de fusió
El nou grup liderarà la distribució de 23 marques de cotxes i 7 de motos, amb un total de 95 punts de venda oficials repartits en 16 municipis de les províncies de Barcelona i Girona
El Grup Maas i el Grup Vallescar, ambdues empreses amb més de 60 anys de trajectòria en el sector de l’automoció, han anunciat aquest dimecres un acord de fusió estratègic amb el qual crearan una nova entitat amb vocació de lideratge al mercat català i estatal.
Amb aquesta unió —que respon a la necessitat d’adaptar-se als nous reptes del sector i a l’exigència creixent d’operadors més grans, eficients i innovadors— el nou grup liderarà la distribució de 23 marques de cotxes i 7 de motos, amb un total de 95 punts de venda oficials repartits en 16 municipis de les províncies de Barcelona i Girona. La xifra de negoci conjunta de l’exercici 2024 ha estat de més de 600 milions d’euros, amb un volum de més de 25.000 unitats venudes entre vehicles nous i d’ocasió, i una plantilla que arriba gairebé als 1.000 professionals.
La fusió neix amb l’objectiu de consolidar les marques representades al territori, impulsar nous serveis i adaptar-se als nous hàbits de consum del client final. El nou grup apostarà per una oferta multimodal amb solucions adaptades a les noves tendències de mobilitat i mantindrà un fort compromís amb la transformació digital, la sostenibilitat i la millora contínua del servei al client.
Amb arrels al Vallès Occidental, ambdues organitzacions comparteixen valors i una visió comuna centrada en les persones i aquesta fusió reforça l’aposta pel creixement orgànic i l’arrelament territorial. El nou grup operarà sota una nova marca comercial, que es presentarà pròximament.