Empreses

Puntcentric crea una avinguda virtual per al comerç de proximitat

Oferir la possibilitat que el comerç tradicional aprofiti internet per arribar al seu públic de proximitat és l'objectiu de Puntcentric, un centre comercial en línia creat per Sergi Baster i Ricard Asiain, de l'empresa Innovagir. Segons els seus creadors, en aquesta “gran avinguda 2.0” s'hi ajunta el millor del comerç tradicional amb el millor del comerç electrònic: els usuaris poden trobar les seves botigues de proximitat sempre obertes i cercar els productes, serveis i ofertes filtrant per categories, zones temàtiques, marques concretes...

Rebent per SMS o bé des del web, els usuaris poden rebre o imprimir per correu electrònic cupons amb ofertes per utilitzar-los físicament a les seves botigues de confiança. La plataforma també permet fer compres en línia amb entrega a domicili.

A Puntcentric ofereixen la seva adreça web per a cada botiga i inclouen un servei d'optimització per a Google, Google Places i Google Shopping. La plataforma és optimitzada amb eines que permeten la màxima difusió dels productes per màrqueting viral, ofertes i comerços a les xarxes socials de referència, Facebook, Twitter i Google+. També ofereix a les botigues i grups de botigues la possibilitat de sincronitzar de automàticament els productes i l'estoc amb el seu sistema de gestió. A més, cada grup de botigues podrà disposar del sistema multibotiga, en què un sol usuari podrà gestionar tantes botigues en línia com botigues físiques tingui el grup. Als comerciants, la quota de manteniment els proporciona serveis d'assessorament gràfic, tècnic i legal, un espai il·limitat de la capacitat de productes i la possibilitat d'editar i crear ofertes i promocions sempre que es vulgui.

A Puntcentric ja disposen de més de 4.000 productes i més d'una trentena de comerços (botigues de moda, òptiques, parament de la llar, llibreries, tecnologia, motor, esports...) i aviat hi incorporaran la venda d'experiències (benestar, spa, gastronomia...), botigues de mercat i productes frescos, àpats en restaurants, menjar a domicili i productes de segona mà.

La plataforma basa el seu model de negoci en les quotes de manteniment dels comerços, cibertires i publicitat, i les comissions per les vendes en línia. L'estratègia de creixement de Puntcentric es basa inicialment en la seva comercialització a Girona i a ciutats més importants de la demarcació per, després, fer el salt a la zona de Barcelona.

Innovagir, constituïda al febrer passat, és una empres emergent instal·lada al Parc Científic i Tecnològic de Girona per oferir solucions integrals de comerç electrònic dissenyades per als comerços presencials.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.