Societat

Terrassa posa en marxa un punt d’atenció pels afectats per l’aiguat d’ahir

Van caure 87,1 l/m² entre les tres i les cinc de la tarda i va provocar talls de carrers i caigudes d’arbres

Terrassa posa en marxa avui un punt d’atenció a les oficines de l’Ajuntament, a plaça Didó, que es reforçarà amb personal especialitzat del servei de Consum Terrassa, per atendre totes les consultes i peticions de la ciutadania relacionades amb els efectes de l’episodi de fortes pluges i inundacions. També s’atendran peticions i consultes relacionades amb l’episodi de temps violent a les Oficines d’Atenció Ciutadana, ubicades a les seus dels districtes, a través del servei telefònic 010, i de forma telemàtica.

A la ciutat van caure 87,1 l/m² entre les tres i les cinc de la tarda, que van provocar una cinquantena d’incidències a la ciutat. sense provocar cap dany personal. Es va haver de tallar el trànsit a l’alçada de la carretera de Martorell per la presència d’una gran quantitat de fang a la calçada. Dos arbres van caure i provocar problemes a la Carretera Matadepera i el carrer Mare de Déu dels Desemparats. A més, els serveis d’emergència van rebre avisos relacionats amb animals atrapats a les rieres. També van actuar per la caiguda de dos murs, un al mNACTEC i un altre al carrer Eucaliptus, així com en l’esfondrament del sostre d’un edifici al carrer Galvani, tots ells sense cap dany personal. D’altra banda, diferents vehicles van quedar atrapats per l’aigua al carrer Viladecavalls i a la Ronda de Ponent. Els agents de la Policia Municipal també van ser requerits al Vapor Gran, on el paviment es va aixecar a causa de la gran quantitat d’aigua que ha caigut, i al carrer Sant Gaietà, per la inundació d’un parquing. Els efectius d’emergència també van treballar en diversos carrers.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.